SATIN ALMA YÖNETİMİ

SATIN ALMA YÖNETİMİ

ANTEK ‘te tedarik zinciri yönetimi yalnızca destekleyici bir işlev değil, sürdürülebilir proje başarısını garanti altına alan stratejik bir unsurdur. Maliyet, kalite, zamanlama ve teknik doğruluğu mühendislik ve üretim ekiplerimizle tam entegrasyon içinde yönetiyoruz. Her projenin en başından itibaren gerekli malzemeler ve ekipmanlar; saha koşulları, teknik şartnameler, çizimler, lojistik ve maliyet analizleri göz önünde bulundurularak belirlenir.

Tedarik Yönetimi

Tedarik Yönetimi

  • Teklif Talep Dokümanlarının (RFQ) hazırlanması
  • Potansiyel tedarikçilerin belirlenmesi ve sınıflandırılması
  • Tedarikçilerle toplantılara katılım
  • Teknik değerlendirme ve raporlarının hazırlanması
  • Tedarikçilerle soru cevap sürecinin yönetilmesi
  • Ticari şartların müzakeresi
  • Satın alma siparişlerinin verilmesi
  • Satın alma siparişleri sözleşme hazırlanması
  • Nakliye, gümrük ve saha teslimatının koordine edilmesi
  • Tedarikçi performansının izlenmesi